דו"ח סיכום 2018

איכות השירות לצרכן זמני המתנה במוקד שירות טלפוני תאגיד מי אונו חרט על דגלו את חשיבות איכות השרות ומענה זמין לתושבים. > דקות. 3- זמני ההמתנה למענה הטלפוני הממוצע בכל רשות הנו פחות מ > שניות. אם לא ניתן מענה תוך 30 רוב השיחות נענות תוך פרק זמן שלא עולה על > דקות, קיימת אפשרות להשאיר הודעה ונציגי השירות חוזרים לצרכן באותו היום 3 או למחרת (תלוי בשעת השארת ההודעה). שיחות נכנסות שיחות נענות אחוז מענה זמן המתנה ממוצע קריית אונו 11,587 10,990 94.85% 0:02:18 יהוד מונוסון 8,555 8,124 94.96% 0:02:50 פניות שהתקבלו במרכזי קבלת קהל מימי קבלת הקהל, זמן ההמתנה בממוצע יומי 95% - לפי כללי אמות המידה ב > דקות. 20 לא יעלה על - דקות. 5 זמן המתנה במרכזי קבלת הקהל שלנו, עומד בממוצע על כ > תשלומים בירורים סה"כ קריית אונו 2,245 14,693 16,938 יהוד מונוסון 2,911 8,034 10,945 תאגיד 'מי אונו' רואה במתן שירות אדיב, מקצועי, זמין ומסור לתושבים, יעד מרכזי לו הוא מחויב. פניות שהתקבלו במוקד הטלפוני קריית אונו יהוד מונוסון סה"כ ברורים 9,926 7,455 17,381 תשלומים 2,526 2,034 4,560 פניות שהועברו להמשך טיפול שירות הלקוחות 1,468 1,102 2,570 1-800 סה"כ פניות במוקד 13,920 11,401 25,321 12

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=