איכות השירות לצרכן תאגיד 'מי אונו' רואה במתן שירות אדיב, מקצועי, זמין ומסור לתושבים, יעד מרכזי לו הוא מחויב. התמודדנו עם משבר הקורונה. זמני המתנה במוקד הטלפוני היו ארוכים מהרגיל. 2021 גם בשנת עובדים רבים יצאו ונכנסו לבידוד, חלקם חלו. מרכזי השירות הפרונטאלי היו סגורים בחלק מהזמן לקבלת קהל ומרבית הפעילות נותבה לעולם הדיגיטאלי. זמני המתנה במוקד שירות טלפוני נכנסות נענות אחוז נענו זמן המתנה ממוצע ממוצע משך שיחה ננטשות סה"כ קריית אונו 14,407 12,443 86.37% 0:04:07 0:03:40 1,964 יהוד מונוסון 12,270 10,654 86.83% 0:04:06 0:03:39 1,616 פניות שטופלו במרכזי השירות הפרונטאלי תשלומים ברורים סה"כ קריית אונו 3,846 18,842 22,688 יהוד מונוסון 1,985 18,358 20,343 פניות שהתקבלו במוקד הטלפוני קריית אונו יהוד מונוסון סה"כ ברורים 10,714 9,183 19,897 תשלומים מענה אנושי 1,482 1,533 3,015 IVR תשלומים 15,819 3,234 19,053 10
RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=