דו"ח סיכום 2022

איכות השירות לצרכן תאגיד 'מי אונו' רואה במתן שירות אדיב, מקצועי, זמין ומסור לתושבים, יעד מרכזי לו הוא מחויב. אנו מפעילים לרווחת התושבים במס' ערוצי תקשורת: שעות ביממה 24 – לדיווח על תקלות, פיצוצי מים וסתימות ביוב. מוקד זה זמין מוקד תקלות > שעות לתשלומים במענה אוטומטי 24 למענה אנושי ו- 20:00-8:00 - זמיןמוקד בירורים ותשלומים > (בכל רשות)מוקד שירות לקוחות פרונטלי > (בשעות הפעילות של המוקד הפרונטאלי)שיחה דיגיטאלית > זמני המתנה במוקד שירות טלפוני נכנסות נענות אחוז נענו זמן המתנה ממוצע ממוצע משך שיחה ננטשות קריית אונו 14,439 13,513 93.59% 0:01:58 0:03:41 926 יהוד מונוסון 12,647 11,885 93.97% 0:02:05 0:03:40 762 פניות שהתקבלו במוקד הטלפוני קריית אונו יהוד מונוסון סה"כ ברורים 17,290 11,838 29,128 תשלומים מענה אנושי 1,766 1,472 3,238 IVR תשלומים 26,673 14,377 41,050 10

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=