דו"ח סיכום 2023

איכות השירות לצרכן תאגיד 'מי אונו' רואה במתן שירות אדיב, מקצועי, זמין ומסור לתושבים, יעד מרכזי לו הוא מחויב. אנו מפעילים לרווחת התושבים מס' ערוצי תקשורת: שעות לתשלומים במענה אוטומטי 24 למענה אנושי ו- 20:00-8:00 - זמיןמוקד בירורים ותשלומים > (בכל רשות)מוקד שירות לקוחות פרונטלי > (בשעות הפעילות של המוקד הפרונטאלי)שיחה דיגיטאלית > שעות ביממה 24 – לדיווח על תקלות, פיצוצי מים וסתימות ביוב . מוקד זה זמין מוקד תקלות > זמני המתנה במוקד שירות טלפוני פניות שהתקבלו במוקד הטלפוני קריית אונו יהוד מונוסון סה"כ ברורים 12,660 10,095 22,755 תשלומים מענה אנושי 1,507 1,323 2,830 IVR תשלומים 25,882 13,554 39,436 נכנסות נענות אחוז נענו זמן המתנה ממוצע ננטשות קריית אונו 12,744 12,409 97.37% 0:01:19 335 יהוד מונוסון 10,046 9,773 97.28% 0:01:18 273 10

RkJQdWJsaXNoZXIy MjgzNzA=